вторник, 25 марта 2014 г.

Модуль 4. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме: я познайомилась з різними видами оцінювання, які застосовуються для визначення того, що учні вже знають і вміють на початку виконання завдань проектів, спробувала створити перший варіант плану оцінювання учнів, який теж має бути зосередженим на знаннях та вміннях, які мають отримати учні при роботі в проекті. Дізналась, що на відміну від оцінювання при традиційному навчанні учнів, що здебільшого визначає тільки рівень навчальних досягнень, при навчанні за методом проектів особливого значення набуває формуюче оцінювання. Головною метою такого формуючого оцінювання є не тільки діагностика рівня знань та опанованих умінь та навичок, а й досягнення багатьох  інших цілей.
Створювала  анкети для оцінювання знань та потреб учнів, щоб визначити навчальні потреби учнів і які методи для цього використати перед тим, як учні почнуть працювати над своїми проектами, а також діаграми для кращого унаочнення. Створила презентацію по темі проекту.
Доповнила План вивчення теми. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий