У цьому модулі я дізналась яким чином я можу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб, як я можу сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора. Довідалась, власне, про саме поняття фасилітації. Зробила висновки:
- Уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду.
- Поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів.
- Деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і забезпечують успіх навчання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий